.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک مازندرانی، رییس دفتر احمدی نژاد !!
هر چند رییس جمهور به وی اعتماد کامل دارد و از عملکرد مدیریتی او در سازمان ... راضی است ولی برای حفظ منافع کلان دولت احتمالاً فرد دیگری را به جای ایشان منصوب خواهد کرد ...

در پی تشدید فشارها بر رییس جمهور برای تغییر رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شنیده ها حاکی از آن است که احمدی نژاد تصمیم گرفته است برای کاستن از این فشارها که عمدتاً از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعمال می شود، رحیم مشایی را به سمت دیگری منصوب کند.

یک منبع آگاه در این باره گفت: هر چند رییس جمهور به مشایی اعتماد کامل دارد و از عملکرد مدیریتی او در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری راضی است ولی برای حفظ منافع کلان دولت احتمالاً فرد دیگری را به جای مشایی منصوب خواهد کرد.

وی گفت: البته دقیقاً معلوم نیست چه کسی جانشین مشایی می شود ولی گزینه هایی که از میان نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکنون مورد گمانه زنی قرار گرفته اند، کاندیدای این سمت نخواهند شد.

این منبع آگاه، در پاسخ به این پرسش که مشایی در چه سمتی مشغول به کار خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه دکتر غلامحسین الهام، به عنوان وزیر دادگستری به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است و به احتمال قوی رای اعتماد نیز خواهد گرفت، پیش بینی می شود رحیم مشایی جانشین او شود و به عنوان رییس دفتر احمدی نژاد که جایگاه بسیار مهمی به شمار می رود، ادامه فعالیت دهد.

وی احتمال سخنگو شدن مشایی را رد نکرد و در عین حال گفت: با توجه به اینکه در این مدت دکتر الهام تعامل نسبتاً مناسبی با رسانه ها برقرار کرده است، به نظر می رسد همین سمت را حفظ کند.

این منبع نزدیک به دولت تاکید کرد: البته هیچ چیز قطعی نشده ولی آنچه هم اکنون در مجموعه مدیران ارشد دولت مطرح است، همین است.

وی در پایان گفت: احمدی نژاد و مشایی، روابط بسیار دوستانه ای با یکدیگر دارند و در دوران شهرداری احمدی نژاد نیز ، مشایی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران شده بود.

فشارها علیه مشایی به ویژه هنگامی تشدید شد که برخی از نمایندگان مجلس با استناد به یک CD ، حضور او در یک مراسم دولتی در ترکیه - که در دقایقی از آن رقص زنان اجرا شده بود- را مورد انتقاد قرار دادند./


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

masumeh az alman 23 بهمن 1385
che esrari darin ke hatman yek vazir az mazandaran bashe ßmohem aberuye keshvar ra negahdashtan ast.ishan hatta dar mosahebeye tv moragebe sokhananeshan nistand,reise daftare jomhuri pishkesh.afrade layegtar dar iran ziadand,agar ba chashme basirat bengarand. khoda hafez alman

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.